Dagens hår & make-up

Såhär ser jag ut idag :) All make up förutom primern och mascaran kommer från märket MALU WILZ.
Eftersom att jag valde att ha ganska mycket runt ögonen så tonade jag ner på läpparna lite och tog ett beige läppstift och sedan ett neutralt glans på det.
Lockarna i håret har jag gjort med hjälp av plattången.


Detta har jag använt:


- HIGH TECH LIGHTER platina från Make Up Store
- Eyeshadow (89)
- Eyeshadow (75)
- Eyeshadow (20)
- Blusher (13)
- Perfect mat foundation (06)
- Transparent  loose powder (1)
- Soft color gloss (001)
- Camouflage stick waterproof  (08)
- Mascara volume collgene från LORÈAL



Kommentarer
Postat av: linnea

fint gumman <33 ;) du är så vacker :)

2009-08-07 @ 16:18:39
URL: http://linneadofs.blogg.se/
Postat av: Nazli

hur kan du få lockigt hår med en plattång? =)

2009-08-08 @ 01:50:30
URL: http://naazlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0