Resan till Stockholm är bokad & klar!

Nu är resan till Stockholm bokad :D Jag och Andreas åker på Lördag. Bara vi två, helt underbart<3 Sedan sover vi kvar i min lägenhet två dagar och bara umgås och har det mysigt. Jag kommer att sakna dig så mycket när jag flyttar :,( Men avståndet har väl ingen betydelse om man verkligen älskar varandra, eller hur?<3


you're my sun when the rain is falling
you're the moon when the night comes
you're the air that I am breathing
you're the one that makes me believe in destiny



<3

Kommentarer
Postat av: Cat

Det har du helt rätt i. Avståndet kvittar så länge man älskar varandra. =)

Låter mysigt att åka till Sthlm med sin kära! =)



Sv: Jaa! Visst är han gullig min lille tisse! =)



Ha en underbar söndag! =)

Kramar!

2009-08-09 @ 13:10:19
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0