Dagsmakeup med bruna och röda toner

Här kommer lite tips på en snygg dagsmakeup med bruna och röda toner.Passar snyggt till gröna ögon!


1. Börja med att lägga en primer över ögonlocket för att ögonskuggorna ska sitta bättre och snyggare.



2. Applicera en brun/kopparfärgad skugga över hela ögonlocken.



3. Lägg sedan en mörkröd skugga över globlinjen och sudda.



4. Böj fransarna med en franstång.



5. Nu är det dags för mascaran! Börja ända in mot fransroten och jobba dig sakta utåt med sicksackande rörelser.



6. Ögonbrynen är viktigt för en snygg makeup! Så glöm aldrig ögonbrynen! Använd en snedskuren pensel och en torr skugga för bästa effekt.



Nu är det klart! En enkel och snygg dagsmakeup. passar perfekt för en dag på jobbet, skolan eller stan. Lägg gärna på ett neutralt glans på läpparna också! Lycka till! :)


Kommentarer
Postat av: linnea

fint :)

2009-08-09 @ 22:35:11
URL: http://linneadofs.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Du är så duktigt:)



Svar: Ja det har du absolut, kommer nog bilder på henne imorgon igen som hag tog idag;P



Jo jag har kille och jag skriver om honom när jag har gjort eller ska göra något som har med honom att göra som han är inblandad i:) Bloggen handlar ju om mig och jag är verkligen less på blondinbella som skriver om nils i varje inlägg;P

vi har varit tillsammans ett tag, ett år i november om jag inte minns helt fel;P



/E

2009-08-09 @ 23:25:03
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: R E B E C C A

fin blogg =D

2009-08-10 @ 13:17:14
URL: http://rchristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0