Dagens tips - Snygg till nyår med glitter och strazz från Panduro

Tjo!

Idag känner jag inte för att blogga alls! Men snäll som jag är så tänker jag ge er söta läsare ett otroligt bra tips! :)
Det är säkert fler än jag som inte vill slänga ut 100 spenn på glitter eller strazz på t.e.x make up store, face m.m. Visst man kan göra det ibland men vem har råd att göra det jämt? Mitt tips till er är att kolla på panduro där dem har både glitter och strazz till otroligt bra priser. Se bara här nedan ;) Det ni kan göra är att köpa ett bra lim på t.e.x MUS så att stenar eller glitter inte ramlar av efter halva kvällen.


Dekorstenar, av akryl med flat baksida, facetterade. Diam. 6 mm. Fina att limma fast som dekor på kort, paket, etiketter, tags, figurer och mycket annat. Förp med 50 st.
Petrol 16:-





Sats med glitter, 15 färger á 5 g (guld, silver, brons, brun, svart, lime, grön, turkos, ljusblå, mörkblå, rosa, röd, mörkröd, cerise, lila). Flingstorlek 0,2 mm. 139:-



För mer info besök:www.pandurohobby.se


Kommentarer
Postat av: eLi

Kenza = Copy-cat? Vad tycker du....?

2009-12-28 @ 00:43:24
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0