En kanonbra helg!

Tjo!

Det var ett tag sedan... Jag känner att min fantasi börjar ta slut lite just nu. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Men jag kan ju börja med att berätta lite om helgen :)

I Fredags kom Andreas till mig i Västerås och vi hade en myskväll bara han och jag :)<3
I Lördags var det tänkt att vi skulle åka hem men då ringde Sara mig och sa att hon och hennes kille skulle till Västerås. Så då var det bara att upp och hoppa och städa lägenheten och göra sig klar :) När dem äntligen kom fram (ca 3 timmar försent) så gick vi ner på stan och Sara shoppade lite julklappar. Efter en hel dags shopping åt vi på en supermysig restaurang i Västerås. Supergod mat måste jag säga! :) När vi var mätta och belåtna begav vi oss hemmåt och Sara, hennes pojkvän Kim och deras bulldog Svea bestämde sig för att sova över vilket var jätte trevligt :)

Idag när vi vaknade gjorde vi oss klara och åkte till mot Borlänge för att gå en sväng på kupolen. Det var jätte mycket folk så man blev ju het yr i skallen. Haha.

Jag hittade i allafall en svart tunkia och svarta strumpbyxor som jag ska ha på julafton. Tunikan hittade jag på H&M vid mammakläder. Haha. Men jag skäms inte för det, den var ju snygg! ;)  
 




H&M 249:-

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Ja den var snygg:) Du kan ju dessutom vara ganska ensam om den om du nu inte känner någon gravid vill säga:)



/E

2009-12-20 @ 20:28:12
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0