Fullt upp en dag innan...

Hejsan!

Hur mår ni? :) Jag mår i allafall kanonbra! Varför? Jo det är ju julafton imorgon och vem är inte glad då? ;D

Idag har jag varit med mamma och Mikael i Ludvika och handlat inför imorgon, massa god mat och onyttigheter det får man unna sig under jul ;) Jag har även slagit in julklappar, klätt granen m.m. Jag känner verkligen julstämning nu och det känns så kul! Andreas är också här, det bästa av allt<3 hihi. Han ska få sina julklappar ikväll, gud vad han tjatar ;) haha.

Nu ska jag spela lite bingolotto men först ska jag försöka att lägga upp dagens makeup :)

Vad ska ni göra ikväll?
Har ni någon julkänsla iår? :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0