Helgen...

Tjo! Det var ett tag sedan...

Helgen har varit både bra och helt åt skogen "/ Men varför det håller jag för mig själv.

I Fredags blev det idol med Andreas och en skål popcorn på det :) Myyys<3 
I lördags var det dags för porrparty men när vi kom dit så var ingen utklädd. Tur att jag och Linda inte hade dräkterna på oss ;) Hade varit pinsamt om bara vi var utklädda.

Festen var i allafall toppen! Träffade mycket trevligt folk :)

Här kommer lite bilder från Lördagen:

Denna dräkt tänkte jag och Linda ha från början (bunnyöronen fattas.)
Söt va? :)

Linda, Jag och Linnea på förfest







Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Stiliga ni var:)



/E

2009-12-14 @ 21:15:09
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0