Color on professional instant eye shadow applicators

Jag läste precis ett inlägg där jag hittade något intressant. Det har kommit ett nytt slags smink som just nu kan köpas i USA. Det ser ut som ungefär en fejktattuering. Du fäster den lilla lappen mot ögonlocket, sedan trycker du och drar bort. Vips så har du en färdig ögonmakeup (bortsett från mascaran.) Det låter väl smidigt? Men jag tror att det tar ett tag innan man klarar av det. Det blir nog mycket kladd i början. Vad tror ni?

Jag ska helt klart testa det om det kommer till sverige :)




Kommentarer
Postat av: Cloey

Tror nog lite mer på airbrush då än det här ^^

Men de skulle helt klart vara kul att prova :)



Kika gärna in på vår webshop!

www.cloey.se

2009-07-23 @ 19:13:41
URL: http://cloey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0