Dagens ögonmakeup

                                                                           
 
                            


1. Först har jag lagt på ett tunt lager av HIGH TECH LIGHTER platina från Make Up Store över hela ögonlocket och upp till brynen. Detta gör jag för att ögonskuggan ska sitta bättre/längre och även få en snyggare nyans.

2. Sedan har jag lagt på en brun/silvrig skugga (nr 74) från LEISHI över hela ögonlocket.

3. Efter det har jag lagt en brons/kopparaktig ögonskugga (nr 73) från LEISHI över globlinjen.

4. Längts upp under ögonbrynet har jag lagt en silverfärgad skugga (silver) från makeupcosmetics.

5. Tillsist har jag lagt på MEGA MASCARA LENGTHENING från ISA DORA.

6. Då var det klart.  En enkel men snygg make up :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0