Snygga sommarläppar

Här kommer ett tips på snygga sommarläppar :) I love it!

Steg 1.  Jag har använt ett röd/rosa läppstift från Viva la Diva "absolutely fabulous lips with vitamin E" (Jag kan tyvärr inte se vad färgen heter för att "klisterlappen" har ramlat av.)


Steg 2. Efter att jag har applicerat läppstiftet så har jag använt ett ljusrosa gloss från H&M. ( Detta gloss verkar inte ha något speciellt namn men du kan se hur det ser ut på bilden nedan.)



Läppglanset från H&M till vänster och läppstiftet från Viva la Diva till höger.


Såhär blev resultatet
                                                            
  
                                                                              Närbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0