Västerås hela dagen

Hej igen! Jag har spenderat nästan hela dagen i Västerås där jag har tittat på två stycken lägenheter. Dem var gamla men ganska mysiga ändå :) Jag fick skriva på en intresseanmälan och så skulle han som ägde lägenheten ringa imorgon och säga om jag får den eller inte. Men han trodde att det inte skulle vara några problem, men man vet ju aldrig.
Men... Nu när jag äntligen har hittat en lägenhet känns det inte alls lika kul längre. Hur ska jag klara mig helt själv? Sköta allting på egen hand? Ingen att prata med på kvällarna. Hur ska jag klara mig utan min Andreas? Vi kommer bara att kunna ses 1-2 dagar i veckan. Jag som är van att träffa honom ganska ofta, han är ju den som får mig att orka den som ger mig hopp. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det alltid kommer vara du och jag, för om du lämnar mig så kommer jag att sluta existera. I Love you So Much<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0