Båttur

God morgon! :) Jag och familjen ska snart åka ut på sjön med båten och fiska och sola :) Det ska bli riktigt skönt! När jag kommer hem sen ska jag fixa naglarna om jag hinner :) Det blir nog dem rosa rengbågsfärgade tipparna :) Lägger ut bilder på resultatet senare ikväll :)




Puss&Kram Johanna




23:46


Hej igen!
Idag har jag spenderat hela dagen med familjen på sjön där vi har solat och fiskat =) Jag har lyckats fått lite färg också =) När vi kom hem från sjön gjorde jag en fruktsallad med melon, banan, annanas och jordgubbar. Den blev super god!

Nu är jag äntligen klar med naglarna också =) Jag började nog lite för sent. hehe.  Jag valde i allafall dem vita tipparna eftersom att vitt passar till allt och ser fräscht och snyggt ut =)



Mums =)




Nagelförlängning med vita tippar



FÖRE


EFTER
Vad tycks? =)

Kommentarer
Postat av: Linda H - En make up artist

tänkte du ha den inuti ögat? jag gillar bättre att ha en vaniljfärgad penna i ögat, det blir inte lika iögonfallande då! men annars gillar jag faktiskt MUS vita bäst, den är lagom mjuk och det blir mycket färg av den! =)

2009-06-24 @ 16:55:14
URL: http://micromiss.blogg.se/
Postat av: Johanna

Okej, tack så mycket för hjälpen! :)

2009-06-24 @ 23:10:50
URL: http://johannaakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0