Love

Jag måste bara få skriva av mig lite. Jag vill bara tala om hur mycket jag älskar min Andreas<3 Han är den som betyder mest för mig på denna jord och jag skulle offra allt för honom. När jag är med honom känner jag mig varm i hela kroppen, ja jag känner mig lyckligast i världen. Vad skulle jag göra utan honom? Jag skulle inte klara av en dag. Nu har det gått 1 år och 7 månader tillsammans mig dig och jag älskar dig mer och mer för varje dag som går. Om alla bara visste vilken toppenkille du är. Du finns alltid där för mig när livet känns jobbigt, du förstår alltid och försöker hitta en lösning. Det känns som att jag är skyldig dig för allt du gjort för mig, för att du alltid finns vid min sida..

Jag hade gett upp hoppet om kärleken, men sen kom du, och förändrade hela mitt liv<3

JAG ÄLSKAR DIG ANDREAS ERIKSSON, FÖR ALLTID<3



En söt sommarbild på oss när vi var i Varberg förra året =)<3

Kommentarer
Postat av: linnea

naaew vad gulligt :) förstår precis hur du känner, sådär kände jag också en gång i tiden :) om man ändå vore så lycklig nu :( önskar dig och andreas lycka till :D ni är jätte söta <3

2009-06-29 @ 01:12:43
URL: http://linneadofs.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack gumman! =)<3 Du kommer hitta den rätta snart det vet jag :) <3

2009-06-29 @ 10:24:23
URL: http://johannaakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0