Midsommardagen

God morgon! :) Idag känner jag mig sliten som tusan fast jag knappt drack något igår. Kvällen igår var inte speciellt rolig. Jag kände mig så deppig och jag ville bara hem. Jag vet inte varför heller. Men det var nog bäst eftersom att Andreas (min pojkvän) satt och sov på en stol också. Haha. Inte nog med det så fastnade jag i Linnéas väska så att nageln bröts bakåt och den naturliga nageln följde med. Fyfan vad ont det gjorde och vad det blödde :( 
Det var i allafall kul att träffa Linnéa och umgås med henne hela kvällen =)<3



Här är en bild på gårdagens outfit =)



Leggingsen i närbild.





Här kommer lite bilder från midsommar


Jag redo för kvällen ;)


Linnéa redo för kvällen ;)


Jag och Linnéa =)


Jag ser ut att ha kul åt något, Linnéa kanske? ;)


Jag och älskling på förfest hos Robban :)<3


Jag, Andreas, Arvidsson och Robban påväg till festen.


Min nagel gick av. AJJ!


Arvidsson och Robban snart framme vid festen.



Den här bilden från festen får avsluta kvällen. Andreas har deckat och jag vill inte vara med på kort =) Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0