Mysdag

Hejsan! Idag har jag bara pysslat om mig själv hela dagen =) Började med att vaxa benen,låren,bikinilinjen. Det gjorde ovanligt ont att vaxa sig idag tyckte jag. Jag tror nästan att det gör mindre ont om någon annan gör det =) Efter det gjorde jag fotvård och lackade fransk manikyr. Jag satt även på en blomma med en blå sten i på stortån =) Blev riktigt fint!




Det här har jag använt:

* Warm Wax från veet  - Funkar toppen! Bättre än färdiga vaxremsor! Men Kladdar mer. (Finns att köpa bl.a hos konsum, åhlens.)

*Under/överlack från LCN - Super hållbart resultat! (Finns att köpa hos olika skönhetssalonger.)

* Vitt nagellack från Depended - Lätt att applicera, har en liten och smidig pensel. (Finns att köpa hos bl.a åhlens,kicks m.m.)

*Blått genomskinligt lack från scratch nails - Appliceras över fransk manikyr, får en snygg fräch blåaktig look =) Rekomenderas! (Finns att köpa hos www.scratch-nails.se.)

*Stickers med blommor - (Finns att köpa bl.a hos kicks.)

*Glittrande stenar i hjul - (Finns att köpa på TRADERA till ett billigt pris.)

* Corrector pen - för att ta bort om man har lackat utanför (finns att köpa på TRADERA)


Såhär blev resultatet. Vad tycker ni? =)

Kommentarer
Postat av: linnea

hihi sött ^^

2009-06-17 @ 21:55:27
URL: http://linneadofs.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack ^^

2009-06-17 @ 22:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0