Tisdag

Hej bloggen! =) Jag har inte hunnit skriva tidigare idag, har haft fullt upp. Jag vaknade runt kl 12:00 då jag åt frukost och satt mig ute i solen ett tag. Efter det gick jag och Andreas ut och joggade, snacka om att det var varmt :O Efter det var det dags att åka hem till Smedjebacken igen "/ Kommer sakna älsklingen<3 Han jobbar hela veckan så vi kommer väl ses nästa vecka någon gång. Men men, jag får väl försöka att ha roligt utan honom =) När jag kom hem hade jag fått mina paket från tradera (ett nagelbyggnings KIT, 3 olika sorters tippar.) Jag är super nöjd! Efter det ringde pappa och frågade om jag ville följa med ut och åka båt och fiska. Det tackar man ju inte nej till en sån här fin kväll =) Det var i allafall hur fint som helst på sjön, men mycket knott och ingen fisk så det var väl mindre kul.

Just nu sitter jag här och funderar på vilka tippar jag ska använda imorgon när jag ska fixa naglarna.
Vad tycker ni?  1? 2? 3? eller 4? =)


1.



2.



3.




4.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0