Ännu en lärorik dag på Make Up Store

Tjo!

Jag kom precis hem från praktiken. Jag får sluta klockan 6 i fortsättningen så det känns skönt. Det blir så långa dagar annars. Just nu sitter jag här med en kopp vaniljyoghurt, finns det något bättre efter en hård dag på jobbet? :)

Idag har jag i alla fall sminkat Linda (chefen.) Så gissa om jag var nervös? Haha.
Men det gick bra som tur var :)
Jag sminkade även en väninna till henne. Hon ville ha en provsminkning på en fest-makeup. Så jag gjorde sotade ögon, stark rouge och neutrala läppar. Hon blev riktigt läcker! Hon kommer även tillbaka på fredag då jag ska sminka henne igen (samma makeup + glitter) så det kommer bilder då :)

Jag kommer snart att lägga upp dagens makeup m.m. Så håll utkik!


Glöm inte att besöka våran blogg på: www.makeupstorevasteras.blogspot.com
Där kan ni även se ett inlägg som jag skrev idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0