Dagens makeup - baby doll

DAGENS MAKEUP - BABY DOLL

Jag har änvänt:
*GloAnsikts Primer ~ Klar
*GloFlytande Foundation ~ Ljusbeige
*Blush metal cherry från MUS
*High Teach Lighter Platina från MUS
*Microshadow - white från MUS
Från nya babydoll kollektionen:
*Microshadow - dita från MUS
*Microshadow - diana från MUS
*Microshadow - nox från MUS
*Microshadow sibiria från MUS
*Strazz - bubblegum från MUS

På läpparna:
Tidigare idag använde jag mig av läppennan forbidden kiss och glosset way från babydoll. Men på bilden nedan har jag använt en skugga som heter Neon Pink från Barry m blandat med glosset Berry rich från RUBY KISSES. Visst blev det en snygg rosa färg? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0