Dagens sminkuppdrag - Modevisning för WELLA

För er som inte vet så har jag och två tjejer till från Make Up Store sminkat till en modevisning för hårmärket WELLA idag. Modellerna som vi sminkade var 35+ och riktigt trevliga! :)

Här kommer lite bilder som vi tagit under dagen


Mina två "medhjälpare" precis när vi hade kommit fram :)


Makeup


Då var det dags att börja! Jag med penseln i högsta hugg ;)

 
Och såhär snygg blev hon med makeup och nyplockade bryn :)

 
På denna dam plockade jag brynen och gjorde en ganska så kraftig sotning med en guldbrun nyans. (Jag minns tyvärr inte vad färgen heter.)

 
Då var det dags för genrep


Efter genrepet bättrade vi på sminket lite och sedan var det dags för oss att gå. Dagen har varit kanon bra tycker jag! :) Hoppas på fler roliga sminkuppdrag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0