DAGENS

Hejhopp!

Verkligen dålig uppdatering idag... Men först sov jag halva dagen sedan åkte jag och Andreas till Sara och Kim där vi blev bjudna på mat :) Det blev skaldjurspaj för min del. Mums!

Idag fick jag hem mina saker från www.iamias.se också :D Jag testade såklart dem på en gång och dem funkade hur bra som helst! Jag bara älskar deras produkter!

Här kommer dagens makeup med bl.a dem nya produkterna:

Jag har använt:
*GloAnsikts Primer ~ Klar
*GloFlytande Foundation ~ Ljusbeige
*Blush metal cherry från MUS
*Barry M Dazzle Dust ~ Petrol Black
*Microshadow white från MUS
*False lash effect mascara från MaXfactor
*Crystal lipgloss hot voodoo från RUBY KISSES
 
Jag bara ÄLSKAR skuggan Petrol Black från Barry M! Så snygg! Eller hur? :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Snyggt!! Och måste säga, gud vad snygga ögonbryn du har!:)

2009-11-22 @ 19:37:24
URL: http://juliavictoria.devote.se
Postat av: sandra

tack så mkt för kommentaren, din blogg är bra ! :)

2009-11-24 @ 17:06:41
URL: http://saandriiie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0