Dagens inspiration

Hej på er! Här kommer dagens makeup. Jag kände för en riktigt färgstark makeup idag :) 
Lila och rosa är verkligen super snyggt tillsammans! Eller vad tycker ni? :)

Jag har använt:

* Foundation medium beige från I.D. Bare Minerals
* Rouget glee från I.D. Bare Minerals
* Lila skugga från paletten och en rosa skugga som heter Neon Pink från Barry M 
* Vit kajal från WetnWild
* Svart blöt eyeliner från KUBISS
* På läpparna har jag använt läppstiftet Hint Pink No.1 från KUBISS

               Tagen i dagsljus utan blixt                                       
     
                         Tagen med blixt
                                         


Kommentarer
Postat av: Sofie

Skitsnyggt! Jag har en fråga... Kan du ge något bra tips på hur man ska noppra ögonbrynen rätt. Så det blir snyggt och man får rätt form på dem? Skulle vara tacksam för smakråd av en som är kunnig :)

2009-10-08 @ 21:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0