Miss u<3

Tjo!!

Nu sitter jag här mätt och belåten. Jag har nyss ätit omelett :) Mums...
Jag, mamma och Marianne har varit ute på långpromenix i en och en halv timme så det är inte konstigt att jag var hungrig efter det ;) Hehe.

Just nu känner jag inte för att göra någonting... Jag vill bara att det ska bli Torsdag så att jag får träffa Andreas! Jag saknar honom så sjukt mycket nu<3 :,(

Men jag kan ju inte lägga mig nu så jag ska väl bara ta det lungt framför tv:n om det finns något att titta på? Bode söker fru kanske?




Vi hörs kanske senare annars imorgon!


Puss & Kram på er!

Kommentarer
Postat av: suzette

sv: varsågod :) ja kanske det men även tips hur man kan sminka sig snyggt, man hittar säkert något snyggt som passar en! :) vilken rolig utbildning du går, synd inte det fanns på min skola. Vilket år går du? :)

2009-10-14 @ 20:52:42
URL: http://suzette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0