Tidig julklapp

Godmorgon! Jag har nyss vaknat, har ont i huvudet och värk i kroppen... Jag har haft några jobbiga dagar nu och det är därför som jag inte har varit så aktiv här på bloggen. Men jag ska bättra mig, jag lovar :)

Igår fick jag förbeställa min julklapp som Andreas ska köpa åt mig :) Här nedan kan du se vad det blev ;)



Ultra pearl manta från NYX 56 kr +6 kr i frakt
(köpta på trdera)



Dazzle Dust ~ Mörk vinröd med rosa skimmer 59:-


Dazzle Dust ~ Neon rosa med skimmer 59:-

Dazzle Dust ~ Gul med silverskimmer 59:-

Barry M Läppglans ~ Intensiv Rosa 59:-



Barry M Läppglans ~ Klar 59:-





Barry M Läppstift ~
Rosa med skimmer 59:-



Barry M Läpp Penna ~
Klar Rosa 39:-


Barry M Läpp Penna ~ Röd 39:-


Läpp Pensel 24:-





Alla produkter förutom NYX-ögonskuggorna är från www.iamias.se

Kommentarer
Postat av: Denise

jaha okej :) jag går första , hihi

2009-09-22 @ 12:44:55
URL: http://sheisthat.devote.se
Postat av: Michelle

De nice att du köpt nyx skuggor på tradera jag köpte mina NYX där också, fast jag köpte alla färger, och där kan man snacka om ögonskuggor som håller länge, och precis som du skrev längre upp så kan man ju blanda läppglanset med skuggan, de har jag gjort flera ggr och tycker de blir skitfina färger då :) Skönt att veta att jag inte e den enda som handlar smink från tradera också :)

2009-09-27 @ 16:29:30
URL: http://michelleelm.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0