Händelserik helg

Godmorgon! :)  Nu har det tyvärr blivit dåligt med uppdateringar. Men jag har haft fullt upp.
Igår var jag, Andreas och hans pappa på hockey i Gävle. Det var brynäs-skelefteå som spelade.
Det var faktiskt mycket roligare än jag hade tänkt mig. Det är lite annorlunda än att se det på TV :)

När vi kom hem ungefär runt åtta på kvällen åkte vi och hämtade Linnea sedan åkte vi hem till Robban.
När vi kom dit sa han att vi skulle på fest och jag hade ju inte fixat mig alls för fest... Men det var väl bara att följa med :) Festen var inte så speciellt rolig så vi åkte hem runt 12 snåret. När vi kom hem kikade vi på någon skräckfilm som gick på TV men jag somade direkt :) Haha.

Nu ska jag kolla tider för jag ska snart bege mig hemmåt :( Jag vill inte!!!


Jag kommer snart att lägga upp ett inlägg om de nya produkerna som jag har fått :) Så håll utkik!


Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0