Hemma från Eskilstuna

Hej! Nu är jag hemma från en heldag i Esilstuna (parken zoo.) Det har varit riktigt trevligt faktiskt! :) Speciellt när det är såhär fint väder som det har varit idag. Idag har vi har kollat på djuren och fotat en massa. Alkazar var också där och uppträdde :) Jag brukar vanligtvis inte lyssna på deras musik men nu när jag såg dem live tyckte jag faktiskt att dom var ganska bra. Man tänkte verkligen på hur dem dansade och sjöng. Sedan hade dem super läckra kläder på sig :) Det är synd att man inte kan ha sånna snygga kläder...

(Bilder kommer senare)

Nu ska jag och Andreas kika på en film och bara mysa :) Hoppas ni också får en mysig lördagskväll! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0