Makeup & alginpackning

Hej igen! Det har blivit dåligt med uppdatering nu på ett tag. Men det beror på att jag sov hos Linda igår :)
Igår i skolan sminkade vi varandra :) Här nedan kommer lite bilder så att ni får se lite vad vi håller på med :)


Denna röda perfekta mun målade Linda på mig :) läppstiftet kommer från I.D. Bare minerals (kommer tyvärr inte ihåg vad det heter) sedan har hon lagt på ett snyggt pot gloss som heter wicked från FACE Stockolm.
Snygga va? ;)



Här är en bild på Linda efter att jag sminkat henne. Jag fick inte lägga ut en bild på hela henne ;)
Färgerna kommer från en "clownpalett" som är köpt på makeup studion. Visst är färgerna läckra? :)



Efter skolan gjorde vi en djuprengörande mask från märket SPA. Finns att köpa på åhléns.
Visst är vi väl för snygga? ;) Haha.




Idag har vi haft alginpackning och ansiktsvård. Det var skönt men det luktade ungefär som dö fisk men det hjälper ju mot många bra saker så varför inte ha lite dö fisk på sig ibland? ;)

Här ligger Linda och har det bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0