Äntligen...

Tjo!

Äntligen funkar blogg.se! Det har strulat lite idag har jag märkt...
Jag har precis vaknat så jag sitter här och gäspar. Hehe. Jag somnade vid ungefär kl 3 idag och vaknde nyss. Undra hur jag kan vara så trött hela tiden? :O

Jaja nog om det... Igår var jag ju som sagt på kupolen och snackade med chefen på Make Up Store och hon verkar super trevlig :) Mycket bättre än i Västerås! Hoppas på att bli bättre behandlad där!
Jag fikade även med Rådis (Sebbe) och Crallan. Jag bjöd på fika. Visst är jag snäll? ;)

Nu ska jag försöka klura ut något att skriva om här. Min kamera är pajj just nu så därför har det inte blivit så mycket bilder. Men jag ska försöka under helgen att låna pappas kamera :)

Hörs snart! Puss & Kram Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du göra en video blogg när du sminkar dej ? :D snälla ?

2010-01-28 @ 19:37:34
Postat av: Johanna

Sv: Ja jag ska göra det så fort jag mår lite bättre :) Jag har ingen ork till det just nu. Kram

2010-01-28 @ 19:48:23
URL: http://johannaakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0