Tisdag

Tjo!

Nu är jag helt slut... Idag har jag, mamma och pappa varit i V-ås hela dagen. Pratat med lärare, psykologer m.m. Nu ska det f*n bli ett slut på detta! Orkar inte mer! Och jag orkar inte hålla allt inom mig... Jag mår dåligt så är det!

När jag var i V-ås passade jag även på att köpa lite nya hudvårdsprodukter. Det fick bli DEMONS & ANGELS fån apoteket eftersom att jag inte har så mycket pengar just nu och apoteket är billigt ;)

Är det någon som har testat dessa hudvårdsprodukter och kan berätta lite om dem?


Jag köpte även ett nytt schampoo från maria nila. Ni vet det där som får håret tjockt och gör så att det växer snabbare? Det fungerar faktiskt! :)


69:-

Kommentarer
Postat av: madelen

heej :)

du vad heter sajten där du har köpt underkläder ifrån? ;)



kram

2010-01-26 @ 20:23:47
URL: http://madelenroos.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Oj funkar det verkligen? Isf måste jag springa och köpa;P Vart finns det?



Svar: Det är lugnt, ta hand om dig själv i första hand, hoppas att du mår bättre snart:)



Kram/E

2010-01-26 @ 23:48:52
URL: http://ericaperzzon.se
Postat av: sara

jag använder demons & angels jämt och tycker det är jättebra som underlag och sminkborttagning!

2010-01-29 @ 16:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0