Hemma från semestern

Tjo!

Nu är jag hemma igen. Allt bra med er? :)
Semestern har varit toppen för det mesta men lite onödiga problem och sorgsna tankar har dykt upp.
Men så är det väl.

Vi har i allafall solat, badat, ätit på restaurang och såklart shoppat en hel del på Ullared :D
Om ni inte har besökt Varberg så tycker jag att ni ska göra det. Det är en underbart fin stad!<3

Nu har jag flyttat hem till min pojkvän. Jag klarar inte av att bo hemma längre och mer vill jag tyvärr inte tala om. Men jag kan säga att jag är väldigt besviken på min mamma som gjorde detta val. Hon är något av det bästa jag har och det sista jag vill är att förlora henne. Mamma om du läser det här vill jag att du ska veta att jag älskar dig och saknar det vi hade. Jag hoppas i allafall att du är lycklig, då ska jag också försöka vara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0