En heldag i Västerås

Hallå!

Jag och mamma har alldeles nyss kommit hem från Västerås. Jag har varit vid doktorn och gjort lite tester. Vi var även förbi vid skolan och hälsade på. Alla var jätte glada att se mig. Det det känns så kul :)

När vi åkte hem svängde vi förbi vid Ö&B och shoppade lite. Jag köpte deo, duschkräm (en med lukt av jodgubb och den andra oliv och citron), rakhyvlar, raklödder, 2 st ansiktsmasker, tandkräm som bleker tänderna och motverkar missfärgningar, bodylotion, shampoo och balsam, vårdande hårinpackning. Ja, sånt som alla behöver :)
Jag köpte även två saker åt min pojkvän som han ska få sen, men det avslöjar jag inget om eftersom att han läser min blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0