Intresserad av att köpa löshår? (helt oanvänt)

Hej!

Jag har nyligen köpt ett clip-on set och färgen är lite för gul för mitt hår.
Därför tänkte jag höra om det är någon av er som är intresserad?

Håret har färgen 613# som är en gyllenblond färg som är slingat med platinablonda slingor.
Håret är 50 cm långt och går att locka, föna, platta m.m.

Om någon är intresserad så är det bara att maila mig på: [email protected]
Döp gärna mailet till "clip-on set"

300 kr vill jag ha för det så ni får mycket för pengarna :)



Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Behöver nytt blondt men det är nog för gult för mig med:/



Svar: Jodå det är bara bra:) sj?



/E

2010-05-30 @ 20:20:40
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0