Kaffesumpskur mot celluliter

Hej!

Idag har jag umgåtts med Linnéa hela dagen. Vi har peelat/scrubat oss med hemmagjord "kaffesumps peeling/scrub".

Det var det bästa jag har testat i hela mitt liv. Herregud vad det rev i huden och efteråt så vart man len som en babyrumpa och mina små celluliter försvann nästan helt ;-) Detta tycker jag att ni ska testa, om inte redan har gjort det förstås :)

Blanda kaffesump, några matskedar olivolja och socker. (blandningen ska inte vara för rinnig)
Glöm inte att smörja in dig när du är klar, det är jätte viktigt att du återfuktar huden efteråt.


Ett litet tips!

Du kan även använda kaffesump som en inpackning mot celluliter. Applicera bara blandningen på området och vira sedan över plastfolie över området och låt verka i minst 15 minuter.

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: NATTIS

åh, det måste jag prova! :)

2010-11-04 @ 10:22:20
URL: http://iformmednattis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0