Viva la Diva - ta 2 betala för 1

Hallo!

Idag när jag var inne på Lindex såg jag att det var ta 2 betala för 1 på Viva la Divas produkter. Billigt va?
Jag bara älskar pigmenten i deras skuggor, helt otroliga!

Glossen och stiften är inte heller så dumma, eller vad säger ni? ;-)





*Domed eyeshadow - beige 370
*Domed eyeshadow - light pink 340
*Domed eyeshadow - cup cake 673
*Absolutely fabulous glitter - eyedust bronze
*Absolutely fabulous glitter - eyedust silver



*Softening lipstick - very violet no.57
*Tasty lips - fruit punch no.13

Kommentarer
Postat av: Anna

Taack så mycket! Du har också en fin blogg! Lite för extrema färger för mig, men det var ju bra pris iallafall!

2010-10-05 @ 16:15:20
URL: http://www.glimgus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0