Lip venom

Jag tänkte passa på att tipsa er om det nya glosset lip venom som finns att köpa på kicks. Glosset ger synbart större läppar på bara några minuter. Jag kunde inte låta bli att testa det så jag köpte mig ett och man kan inte vara annat än nöjd! Det håller helt klart vad det lovar! ;-D
                   

Produktinformation:
Lip Venom var den allra första lip-plumpern på marknaden och skapade lip-plumping kategorin för skönhetsindustrin. Duwops Lip Venom består av eteriska oljor som förstärker läpparnas naturliga färg och form genom ökad cirkulation. Resultatet: attraktiva, fylligare och putande läppar

Hemligheten bakom Lip Venom är en blandning av eteriska oljor som kanel, ingefära, jojoba och avokado olja. Dess unika formula återfuktar och ger läpparna ökad volym och naturlig glans.

DuWop Lip Venom är fri från sulfate och är inte testad på djur.
Volym: 18 ml

Pris: 175:- på kicks

Kommentarer
Postat av: Mika

fett coolt! Måste testa!

2010-10-04 @ 07:06:11
URL: http://fikamedmika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0