Slitet hår? Try this!

Jag har alltid haft problem med klyvna/slitna toppar eftersom att jag alltid blonderar mitt hår. Jag har aldrig köpt speciellt dyra hårvårdsprodukter utan mest brytt mig om smink och naglar. Men egentligen så är håret en viktig del av utseendet. Jag menar, hur snyggt är det med en perfekt lagd make och typ världens risigaste hår? Haha :-)

Tidigare i veckan gick jag in på kicks och frågade efter något för slitet hår, och en tjej i personalen plockade fram denna (se bild nedan.)
Produkten är från BIOSILK och är framställd av ren silke som reparerar och stärker ditt hår.
Hon sa att den håller vad den lovar och det kan jag faktiskt hålla med om! En riktigt bra produkt!
Mitt hår kändes mycket lenare redan efter första användningen, men kom ihåg att vara försiktig så att du inte använder för mkt för då ser det ut som om du inte har duschat på typ 5 veckor. Haha ;-)

Priset på denna ligger runt 160:-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0