Dagens makeup - Happy new year

Hej hej! Här kommer dagens sena uppdatering. Inte världens bästa bild men jag hoppas att ni ser någorlunda i allafall :)

(Allt från MUS)
Jag började med att lägga Matt foundation, Cover all mix pennorna och Loose powder som bas. Sen fyllde jag i mina ögonbryn med Tri Brow och lade mineralrouget Cleopatra på kindbenen.

Till ögonen har jag använt mig av glittret Hologram och vätskan Mixing liqiud. Jag blandade ihop vätskan och glittret i locket. Sen pressade jag på det på ögonlocket med en syntetpensel (206).
Utanför den undre fransraden lade jag ögonpennan Darkest Shadow och innanför fransraden den vita Snowflake. På ögonfransarna Treatment mascara och Max lashes black.

Sedan avslutade jag med Gloss Lips Vide.

Super snyggt resultat måste jag säga! :)

Kommentarer
Postat av: Nazli

Asså du är skitbra på att sminka. =)

2009-12-13 @ 14:51:58
URL: http://naazlis.blogg.se/
Postat av: louise :)

vad söt du är! :)



SV: åh tack så jättemycket, detsamma! :D kraam

2009-12-14 @ 21:31:09
URL: http://lollohsmelody.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0