Gårdagens

God morgon! Sovit gott?

Ledsen att jag inte uppdaterade igår. Ni kanske är nyfikna på hur det gick? ;)
Det gick super bra! Lite nervöst i början men det var ju som sagt första dagen.
Först möttes jag av en trevlig tjej som heter Fanny och en som heter? Haha nu står det still i bollen.
Vi började i allafall med att gå igenom alla Make Up Stores produkter, kassan m.m. Sedan fick jag vara med och kolla när Fanny tog emot kunder och sminkade dem. Riktigt duktig tjej :)
Sedan fick jag veta att jag har hela 20 % rabatt på hela sortimentet så länge som jag praktiserar där.
Kan det bli bättre? :)


Igår kväll när jag hade slutat praktiken så kom Andreas och hämtade mig sedan åkte vi till min lägenhet. Vi lagade mat och kikade på idol :) Myspys<3

Här kommer även gårdagens ögonmakeup. Jag älskar kombinationen av svart och guld!
Visst är det snyggt ihop? :)

Den svarta skuggan kommer från en skuggpalett och den guldfärgade skuggan heter ORO PEARL från märket NYX.


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh. Grymt snygg sminkning! tänk om man själv hade kunnat vara lite händig med smink.

2009-10-24 @ 18:13:38
URL: http://aidantaustas.blogg.se/
Postat av: erica

2009-10-25 @ 20:13:30
Postat av: erica

HEJSAN, råckade skicka tomt, det skulle vara snällt om du skrev hur man gjorde, steg 1 2 3 4 osv:D kram

2009-10-25 @ 20:14:31
URL: http://eriicas.devote.se
Postat av: Rosida

Wow, det var supersnyggt ju! :O ♥

2009-10-26 @ 20:55:09
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0