Förberedelser för hemresan imorgon...

Tjo! Nu ska jag äntligen lägga mig och sova, jag är sk*t trött!! Jag har packat, städat, duschat fixat med håret och det tar verkligen knäcken på en. Jag är helt slut... Men det ska bli skönt att åka hem i morgon och träffa Andreas och familjen igen :)

Jag har även förberett håret lite till i morgon. Jag gjorde först två flätor i fuktigt hår sedan sprayade jag dem med volymspray och sedan tvinnade jag ihop dem till en knut i på bakhuvudet sendan sprayade jag igen. Jag vet faktiskt inte om det funkar men jag kan tänka mig det :) Det måste ju bli lite vågigt i alla fall? Upp till bevis ;)

Sov gott så hörs vi i morgon! :) Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej! Tack så hemskt mycket för berömmet :)

Jag kan inte säga annat än detsamma. Jag blev helt såld på din inriktniing på bloggen. Denna lär jag följa ;)

Kram

2009-09-17 @ 06:57:41
URL: http://andariel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0