New products

Hej!

Jag tänkte bara visa er lite vad jag köpte idag. Jag har slarvat mycket med hudvården nu under tiden jag mådde som sämst, och min hy är orenare än vanligt. Men jag har hört att Neutrogenas produkter ska vara riktigt bra. Om det är någon utav er som använder eller har provat deras produkter så får ni gärna berätta vad ni tycker om dem och varför :)

När jag ändå var i farten passade jag på att köpa mig en self tanning cream från L300. "Naturligt brun färg utan solens strålar" står det på tuben :) 60ml kostar ca 85:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag rekommnerar varmt en rengöring från exuviance som heter clarifying facial cleanser, samt dagkrämen daily defens fluide. Min hy har blivit avsevärt bättre sen jag började använda produkterna. Kostar lite mer men är värt pengarna! :)

2010-08-03 @ 19:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0