Gårdagens makeup

Hej!

Jag tänkte visa er gårdagens makeup. Jag har använt mig av 5 olika skuggor som jag har suddat ihop.
Här nedan kan ni läsa vad produkterna heter som jag har använt samt vart jag har köpt dem.

In english: This is fridays makeup. I have use five different eyeshadows and rub out them together.
Herein you can read the product names and where you can buy it. I hope you like it!
1. Mineral eyedust sparkle från makeupcosmetics.se
2. Mineral eyedust Wow från makeupcosmetics.se
3. Mineral eyedust peachcock från makeupcosmetics.se
4. Studio eyeshadow Amethyst från e.l.f cosmetics
5. Studio eyeshadow sand dollar från e.l.f cosmetics
*Eyeliner black från Stargazer
*Lösögonfransar köpa på ebay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0