Fästingbiten :O

God morgon! :) Idag har jag varit vaken sen halv 6 i morse. Jag, pappa och hans tjej Tina har varit och fiskat kräftor.
Fyfan vilket skitvädet säger jag bara! Men det är tur att vi har "husbåt" så att man kan sitta under tak :)
Vi fick iaf runt 150 st kräfor på en plats. Men det är ju ingenting mot för några år sedan när vi fick runt 700 st.

Vi kom hem ungefär runt halv 9 idag. Jag gick ner för att duscha, när jag hade klätt av mig fick jag se en svart prick ungefär vid rebenen. Jag blev fundersam och kollade närmare och börjae känna på den.
Kan ni gissa vad det var!? EN FÄSTING!!! Fyfan vad äckligt! Som tur var hjälpte Tina mig att ta bort den så nu är det bara att hoppas på att man inte får borelia :O Det skulle inte vara speciellt kul.

Nu sitter jag här och väntar på att Andreas ska komma :)<3 Han har köpt med en kortläsare till min kamera också :D

Jag uppdaterar senare under dagen. Vi får se när det blir. Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Vad bra att du trivs :)

2009-08-22 @ 11:02:32
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jätte fin blogg :) Kul att se att någon verkligen brinner för något!



Usch hoppas att du inte får de! Det har jag haft och det är inte roligt! Kram

2009-08-22 @ 13:56:12
URL: http://johannabergstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0