Ny mineral foundation - ISADORA MINERAL FOUNDATION?

God morgon :) Nu sitter jag här och funderar på vilken mineral foundation jag ska köpa. Min är snart slut och jag hade tänkt att köpa en ny idag. Jag har använt I.D. Bare Minerals och jag tycker att det är toppen. Men... Det är ju ganska dyrt, och just nu har jag inte så mycket pengar. Jag har kollat lite på Isadoras mineral foundation och det verkar intressant. Burkarna och borstarna ser ju nästan lika dana ut som hos I.D-makeupen, så varför inte testa? Är det någon som har testat deras foundation så kan ni väl slänga iväg en kommentar och skriva lite om vad ni tyckte om den :)


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej! Nu har jag kört igång en tävling på bloggen igen där du kan vinna produkter från Happystore. Titta gärna in och var med och tävla! http://andreahansson.blogg.se/2009/august/tavling-vinn-prylar-fran-happystore.html



Ha en bra dag! :)

2009-08-04 @ 11:20:27
URL: http://andreahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0