Snart bär det av mot Borlänge...

Godmorgon! :) Idag är jag uppe tidigt. Jag ska snart iväg till Borlänge och leta efter en ny praktikplats för att vi ska ha praktik varje Fredag i allafall hela höstterminen. Och henne jag var hos sist har stängt på Fredagar, typiskt! Så nu har jag ingen aning om vart jag ska fråga. Haha.

Ikväll ska jag, Linda och Andreas hem till KB på 20-årsfest. Det ska bli kul! :) Då kommer jag även att lägga upp kvällens makeup, hår och outfit så då har ni något att se fram emot  ;)


Så länge tänkte jag lägga upp en enkel makeup med gröna toner. Passar super snyggt till blåa ögon!



Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Åh tack, vad gulligt sagt :)



Fin ögonsminkning! Vilka skuggor har du använt?

2009-08-28 @ 10:34:43
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: J U L I A

sv: thank you:D ja hon är skitsöt;D

2009-08-28 @ 19:31:48
URL: http://byjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0