God morgon!

God morgon! Andreas har precis åkt hem nu :,( saknar honom redan... Men han kommer ju på Lördag igen så jag hinner nog inte sakna ihjäl mig i allafall ;)  Jag glömde skriva igår att jag beställde en kappa/kavaj från ellos. Kan ni gissa vad den kostade? 79:- haha det är ju nästan löjligt billigt :D


Kappan/kavajen ser ungefär ut såhär, fast den är brun, kortare och har ett annat material. Jag hittade inte bilden på den. Dem måste ha tagit slut. Men jag kan lägga upp en bild på den när jag har fått hem den :)


Nu ska jag duscha och sminka mig. Jag ska ha en kund senare idag så jag måste vara lite fräch :)
Jag skriver snart igen! Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Eleven.se



http://eleven.se/too-faced-anti-crease-eye-shadow-primer-4222.html



AS BRA :D Seriöst typ alla som har provat en älskar den och den kommer i en as söt liten förpackining :)

2009-08-19 @ 11:58:52
URL: http://beccislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0