Fyndat på Dollar Store

Hej igen! Idag har jag varit på Dollar Store och handlat lite till lägenheten. Billigt & bra ;) Jag gjorde även två makeupfynd nämligen två stycken läppstift från KUBISS :D Jag visste inte att dem sålde det märket där. Det är ju ett väldigt billigt makeupmärke så man kan ju tro att det är dålig kvalitet. Men så behöver det inte vara, jag tyckte att dem funkade alldeles toppen! Dem kostade ju bara 20 kr st så det var ju inget att bråka om :)

När jag först fick syn på det beige/rosa läppstiftet tänkte jag:
-Typiskt! Jag köpte ju ett ungefär lika igår fast för 110 kr.
Så där gjorde jag en miss. Men men... Man kan ju ha nytta av två stycken, färgerna är inte exakt lika heller så :)

Jag är i allafall super nöjd! Jag har tänkt att köpa ett rött läppstift länge nu men det har aldrig blivit av. Men nu äntligen äger jag ett  :)




Såhär ser färgerna ut. Läckra va? :)
Vilken färg gillar ni bäst? Bold Red eller Hint Pink? :)

  
          Bold Red No.21                                   Hint Pink No.1

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: tack så jättemycket.su har en riktigt fin blogg du med :) söt var du med !

2009-08-22 @ 19:10:05
URL: http://JCAS.DEVOTE.SE
Postat av: Natasha

sv; tack, vad glad jag blir! :D

2009-08-22 @ 21:35:15
URL: http://natashaazarmi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0