Äntligen hemma :)

Hej på er! Nu är jag äntligen hemma :) Veckan har varit toppen! Jag trivs bra i lägenheten också :) Jag tänkte börja med att dela med mig till er av veckan som har varit  :)



Första kvällen innan skolan började målade jag naglarna med detta härliga lack från H&M.
Jag gjorde även en peeling och en ansiktsmask.


Såhär ser förpackningen till ansiktsmasken ut. Denna mask är speciellt framtagen för oren hud. Så denna produkt passar perfekt till dig med mycket pormaskar, finnar m.m. Den luktar även väldigt gott! :)
Jag vet tyvärr inte så många ställen som man kan köpa den på, men jag har i allafall köpt min på Ullared i sommras. Så om ni åker dit så får ni köpa med er ett par stycken ;)



Outfiten för första skoldagen.

*Slitna jeansleggings från ONLY.
*Svart tröja från Ullared.
*Örhängen från JV ACCESSORY.
*Jacka från Manhattan i Sthlm.


Makeup för första skoldagen
Den snygga turkosa skuggan heter peacock och kan köpas på www.makeupcosmetics.se
 


Här kommer lite bilder från skolan. Vi har fått nya lokaler så det är lite rörigt än så länge.
Men jag tror att det kommer att bli kanon fint när det blir klart :)

Makeup-rummet



I.D. Bare Minerals



Nagel-rummet



En liten del av kur-rummet



En liten del av SPA-rummet




Här kommer lite bilder på artister/fotomodeller som är sminkade av elever på skolan.











Jag avslutar inlägget med denna härliga makeup. I like it!  ;)

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Åh vad jag skulle ha vilja gått det du går! Ser skithärligt ut. Roligt i skolan lixom:)



/E

2009-08-27 @ 21:04:30
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har så fint hår, vart gjorde du det? =) och hur mycket kostade det för dig? =)

2009-08-28 @ 11:18:23
URL: http://linnnoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0