Gårdagens shopping och festligheter

Hej på er! :) Det har varit dåligt med uppdateringen nu. Men det beror på att jag hade fullt upp igår och idag har det bara vart massa strul. Men nu kommer dagens första inlägg med lite bilder från 20-årsfesten igår som jag lovade er att lägga upp :)


Jag var in på ICA Maxi igår och fyndade lite :) Älska ica maxi! ;)

1 ögonskuggspensel 20:-
1 lila nagellack från depended nr. 163 22:-
Ett travel kit från IsaDora 98:-
Kitet innehöll:

* 1 Fruity amazing glaze nr. 36 Passion
* 1 Shiny lip lacquer nr. 16 Sparkling bronze
* 1 Shiny lip lacquer nr. 18 Glamorous red
* 1 Build-up mascara extra volume nr. 01 super black
* 1 Gentle eye make-up remover milk



Efter att ha vart på ICA Maxi i Borlänge åkte jag och Andreas till Ludvika och hämtade upp Linda. Sedan åkte vi hem till mig för att börja göra oss partysnygga ;)


Det blev sotade ögon med mycket glitter och ett par röda läppar på det! Den svarta skuggan SOOT kommer från www.claudia.se och den är verkligen super snygg på!


                                                                                     
                                                                                             Shiny lip lacquer nr. 18 glamorous red
                                                                                                                     ISADORA

Kvällens outfit. Man ser inte den så bra eftersom att jag har jacka på mig.
Men detta är i allafall jackan jag beställde från ellos för 79:- ;)



BILDER FRÅN KVÄLLEN


Påväg till festen :)


Haha


Linda är ett spöke?


Här har vi då självaste KB som har fyllt 20 år. Grattis till honom! :)


Olivia och Emmi var också där :)<3


Ollebolle och Andreas :)


Ludde och KB


People



Denna söta bild får avsluta kvällen som var till en början rolig men sedan spårade ur lite för vissa. Men annars var det hur kul som helst att träffa alla :) Måste göras om snart!


Kommentarer
Postat av: linnea

bilden som är där det står people.. tror hon på bilden heter elin? hon gick i samma klass som mig på barn å fritid :P om det nu är hon, men såg ut som det :)

2009-08-29 @ 18:03:54
URL: http://linneadofs.blogg.se/
Postat av: linnea

föresten gumman, fan vad fin du var på korten! :) superfin

2009-08-29 @ 18:04:39
URL: http://linneadofs.blogg.se/
Postat av: madelen

SV:okej, hoppas du får de :) tack.



Snyggt sminkat, älskar sötade ögon med röda läppar ;)

2009-08-30 @ 11:43:03
URL: http://madelenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0