Dagens makeup

Halloj!

Idag skulle det egentligen bli hemfärd för min del men Andreas kom ner hit till Västerås. Vi har precis ätit och nu ska jag hoppa in i duschen innan idol börjar.

Praktiken har gått super bra som vanligt! :) Det är så kul att hjälpa kunderna så att dem blir nöjda!

Här kommer dagens makeup

Jag har använt:
Microshadow - dita från MUS
Microshadow - diana från MUS
Microshadow - sibiria från MUS
Strazz - bubblegum från MUS
Darkest shadow från MUS
Build-up mascara 100% waterproof från IsaDora
 

Jag målade även naglarna med det super snygga lacket BRITT från MUS :)
  


Kommentarer
Postat av: madelen roos

jag såg de, vilken slump ;)



ja det är verkligen snyggt!! :) kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0