Jag bara älskar...

Jag bara älskar Make Up Stores nya parfymer! Jag har aldrig kännt någon godare doft! Jag ska absolut köpa en efter jul när jag har råd :)

Detta är dofterna: Less is More och All Through Genuine.
Less is More är fruktig med doft av ananas, mango, liljekonvalj och röda vinbär.
All Through Genuine doftar grapefrukt, vanilj, sandelträ och viol.

De två parfymerna har ett matchande doftljus, med en brinntid på 90 timmar, så att hela ditt hem kan lukta lika gott som du!

Varje doft har fått en egen färgkod som används både på flaska och kartong. De beskrivande texterna till respektive doft är skrivna som små kontaktannonser. Kontaktannonsen beskriver doften på ett roligt och annorlunda sätt och som samtidigt hjälper dig att välja den doft som passar dig bäst.

De söta kontaktannonserna ser du här nedan:

"I am confident and love anything that's genuine. My purse, heels and pearls always keep me company. I am looking for some handsome company, perhaps in a suit. Someone who whisks me off to Paris for romantic weekends." /All Through Genuine

"I am proper and live by the motto 'less is more'. I love the pureness and simplicity in things. A black dress and red lips ar all I need, besides somebody special in my life who enjoys candlelight dinners." /Less is More




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0