Film-mys med älsklingen

Hej igen! :) Idag har jag och Andreas kollat på film hela dagen :) Det har varit en riktig mysdag rättare sagt.
Vi har sett i taket lyser stjärnorna, the vanguard, the unborn sedan har vi friday the 13th kvar som vi ska se lite senare ikväll. I taket lyser stjärnorna och the unborn var helt okej att se på :) Men the vanguard däremot var helt värdelös. Men jag har nu börjat insett att de flesta filmer är kassa, men det vet man ju inte förens man har sett dem., och då är det ju försent ;) 


                         

              

Kommentarer
Postat av: JENJEN

jätte fin blogg:) och uber snyggt sminkat:D

2009-07-30 @ 00:18:19
URL: http://jennylundquist.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

the unborn vill jag se! var den bra?:)



Svar: Jag bor i Hudiksvall, eller lite utanför:P



/E

2009-07-30 @ 11:15:08
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0